Dans klubbar :) Alter ego ;)


Jag har ett nytt alter ego, smurfen ;) haha



En av krogarna Jose tipsade om, "Dem bow"


Jag har fått massa bra tips av min så godhjärtade
vän Jose!<3 på klubbar att dansa på! På min
födelsedags fest jag har nästa vecka! :D <3 Tipsen
han gav mig är: Golden hits, 360 och dembow.
Och så pratade vi om massa intressanta saker,
om våra liv, possitiva förändringar i dom och så
han är en riktigt bra och snäll människa, verkligen!<3


"Klubb 360" tipsade han också om

Tillgägnat vissa, är bara tvungen att skriva detta:
Om du beter dig falskt, ignorerar och inte berömmer
en person för dens bra prestationer/sidor försöker hitta
fel hos den och poängtera dens minsta lilla "misstag"
och ljuger om/till en person för du är avundsjuk på den.
Så ljuger du och bete'r dig fel till dig själv och andra, du
vinner absolut ingenting på de du blir bara ignorerad och
får bara samma behandling tillbaks.

"Golden hits" som Jose också tipsade mig om

Jose, leker cool i sina brillor ;) haha


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0