Smurf :D Coola t-chirtsen och fler plagg!



Jag och smurfan, haha. Lite like med mössan ;)
Gjorde henne i svart hår så hon liknar mig mer :P


Hellu! smurfar ;) har fått för mig att säga smurf, smurfar och smurfigt
till personer, saker och ting haha! Det började med att jag kallade mig
själv för smurf för när ja har på mig min vita mössa som sticker upp lite
liknar ja en smurf ;) bara den blåa färgen som fattas typ haha!

Så smurf på er smurfs ;) ja kan hålla på i evigheter (me smurf
konversationen) höhö! Hur som helst moving on ;) här är bilder
på dom coola t-chirts, en klänning och ett par tights jag köpte
igår :D och en länk till ett helt rubbat prank/bus en snubbe
gjorde på sin kompis :O



På t-chirten i mitten står det, om de inte syns: Traveling at the speed
of light. Och på den till vänster: Every man dies but not every man
really lives










 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0