Mat, kläder ;)


Bild ja tog på mig själv för nån dag sen :)
I en av mina nya t-chirts :P Mitt hår börjar
bli lockigt igen<3 Woho! Jag längtar tills de
är helt lockigt/naturligt igen :D (rakperma-
nentade de förut, de va snyggt. Men jag
gillar mitt naturliga hår mer. Kommer aldrig
rakpermanenta mig igen, haha)



"Hemliga prinsessor" riktigt charmigt programm! på Svt

Köpt massa gott (igår, sorry för sen uppdatering) att äta
under helgen :) muuums. Tittat på "the ana gina show"
och "hemliga prinsessor" ätandes o drickandes sushi, vit
choklad, brämhults juice, mana frutti, cola och singoalla
kakor♥ Lyssnat på musik, vart inne på facebook och så =)


Se så mycket gott! Brämhults tranbär juice, singoalla kakor, sushi!,
bönor, skagenröra macka, pasta, cola, risi frutti och vit choklad!



Haha! Skön skylt, vill bara visa den för den e rolig :P


En tröja ja köpte för nån vecka sen, en
av mina favoriter! Jätte skön och söt :)



Ett annat favorit plagg jag har! Så färglatt och
snyggt :) kanske har på mig den ikväll när
jag ska på en Födelsedags fest!


-*Behåll dina farhågor för dig själv (för de
mesta) men dela med dig av ditt mod!*-



Ett sött skärp jag köpte för nån dag sen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0