Gulligt barn!<3

Här är hon charmtrollet! Gillar henne så otroligt mycket! :D Så söööt!<3

Precis sagt hej då till min vän och hans treåriga dotter♥

Åh va hon är gullig! Alltid glad, full av energi och sockersöt :D
verkligen fäst mig vis henne! Och hon det är ömsesidigt vi har
umgåtts mycket och nyss när vi sa hej då vart ja rörd för hon
krama mig två gånger och pussa mig på kinden♥ härligt ärligt
och kärleksfullt :) igår så dansade, jag, hon och hennes pappa
till fartfylld musik, de va jätte kul. Ser verkligen fram emot att
umgås med dom mer, vill utan tvekan va barnvakt till henne
nån gång i framtiden.



När hon tittar på mig och ler så blir ja varm inombords, för
när barn ler gör dom de ärligt/från sitt hjärta. Dom är ju inte
som oss vuxna som gör de ibland, vissa ofta, vissa alltid, falskt/
inte menar det. Dom är ärliga, så ja blev riktigt glad och rörd att
hon tycker om mig så mycket redan fastän de va första gången
vi sågs igår och att ja gillar henne så mycket. Får en nästan att
längta till att skaffa barn själv ;) fast bara nästan hehe. För vill
hinna me en hel del annat som att resa innan :P
Puss och kram på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0