Kameran's historia



Hörde på en föreläsning idag på Fotografi kursen om
kamerans historia, långt tillbaks när dom hade så stora
kameror me stativ och sånt, hur man fotar med dom,
zoom inställningar, hur man ställer in skärpa ljus och sånt
på bästa sätt med mera, riktigt intressant och kul! =)


Etiopiskt band

Min kompis har vart här och umgåtts me mig, mysigt♥
Nu chillar ja, lyssnar blandannat på Etiopisk musik<3
mitt andra hemland för er som inte vet, åh älskar
självklart Etiopien! blir så glad när ja lyssnar på Etiopiska
sånger och låtar :D Jag ska göra mat/middag strax :P


Ett vattenfall i Etiopien<3










Kommentarer
Postat av: sofiahassan.blogg.se

åååh taack Elsa!! Du får mig att le massor här :D

Jag ska allt kolla in din blogg!

Kram!

2011-01-13 @ 21:23:52
URL: http://sofiahassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0