Önskelista :) Min födelsedag<3



Här är ett mejl jag skickade till inbjuda gäster/
familjen, som kommer till min födelsedags
middag :D <3 Jag kommer ha den 18 Januari!:


Hej! Omtänksamma Hanna<3 frågade mig om
min önskelista, ja hade inte tänkt på
de, ni behöver givetvis inte köpa är glad
bara att ni kommer och är glada. Ett tips
om ni köper nåt och de verkar lite dyrt är
att gå ihop två eller flera och köpa det
tillsamans ;) vill/kan ni köpa nåt så
önskar jag mig:

Att ni mår bra och är på bra humör :)
En ordentlig varm kram av alla :) eller flera kramar!
Disney filmer :P gärna dom gamla
Disney saker/plagg (ja, jag står för att ja vill bevara
en del av min barndom! haha)
Hello Kitty saker :P
Sällskapspel såsom yatzy, frågespel, monopol
Mer biocheckar haha får man aldrig nog av
Present kort på mat, tex Ica ;)
Än en gång upplevelse checkar tex massage, paintball, cybertown
Bad grejjer, som badsalt, badoljor och sånt ;)
Rökelser, doftljus,
Affisher på nåt ni tror ja gillar och passar min personlighet
Choklad :P, te samt annat ät och drickbart
Böcker: Snabba cash,
t-chirts med sköna text eller bild tryck, de gillar ja
Smurf grejjer
Saker från utlandet, arabiskt, afrikanskt, indiskt osv
Super mario eller Tekken dator spel (om de finns haha)
The sims spelet (spelar ingen roll vilket)
GTA datorspel (om de finns till datorn, spelar ingen roll vilket)
Böcker, uppdaterar snart vilka

Vill inte ha smink. Tror inte ni kommer köpa alkohol haha men
för säkerhets skull skriver ja om ni tänkt köpa nån vinflaska
tillexempel, att ja inte heller vill få alkohol. Smycken går bra
men inte örhängen, tack!
Stora varma kramar från Elsa<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0