Plugget! Donken, t-chirts, bad<3


Mcdonals's monstret ;) haha

Har vart en riktigt härlig dag i plugget idag,
hade Engelska de va en bra lärare, hon verkar
snäll, lugn och hjälpsam. Studieinnehållet är
intressant och på lagom nivå, klasskamraterna
är trevliga.


Min skola!

Jag har lärt känna en av eleverna extra mycket
som är väldigt trevlig vi käka lunch på donken.
Sen köpte ja ett par riktigt sköna t-chirts från
JC och några trosor hehe. Från Ringen/
köpcentrumet i Skanstull, det är ett najs centrum


Mitt badkar, haha. Här spendera ja mycket tid ;)
Min badkars kudde ser ut lite som en rumpa, haha!

Sen åkte ja hem och tog ett lååångt, skönt bad med
badoljor, badsalt och min sköna badkarskudde<3
Älskar att bada, gör de flera gånger i veckan typ.
Nu lyssnar ja på massa bra musik :) och kollar min
facebook. Snart sovdags, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0